Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Pałac Żelechów Spa & Wellness
Hotel Żelechów, Mazowieckie
Więcej...
Hotel*** "Zajazd Piastowski"
Hotel Kazimierz Dolny, Lubelskie
Więcej...
Blue Mountain Resort
Hotel Szklarska Poręba, Dolnośląskie
Więcej...
Młyn Jacka Hotel & Spa****
Hotel Jaroszowice, Małopolskie
Więcej...
Hotel Tobaco
Hotel Łódź, Łódzkie
Więcej...
HEGELMANN GROUP BIUROWIEC
Centrum biurowe Żarska Wieś, Dolnośląskie
Więcej...
Hotel Centrum Business****
Hotel Kraków, Małopolskie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Trendy szkoleniowe
2008-06-27 13:51:20

O szkoleniach w Polsce w ostatnim czasie mówi się coraz więcej, a dlaczego?

Artykuł Trendy szkoleniowe
XIII FORUM INFORMATYKI W ADMINISTRACJI I INSTYTUCJACH PUBLICZNYCH
2009-10-08 11:59:21

OFERTA SPECJALNA DLA naszych CZYTELNIKÓW Dla pierwszych 10 osób BEZPŁATNY UDZIAŁ* w Forum

Targi Event - podsumowanie
2009-10-14 10:58:43

Właśnie takich targów potrzebowała branża – to główna myśl, która nasuwa się po pierwszych Targach Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event,  które odbyły się w dniach 6-8 października 2009 w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie. Wzięło w nich udział 85 wystawców oraz 2665 zwiedzających.

Czy każdy klient może być kluczowy?
2010-01-15 11:08:23

O tym, że firma nie może funkcjonować bez klientów – wiedzą wszyscy. O tym, że nie wszyscy klienci przynoszą takie same korzyści, wiemy prawie wszyscy. Co zatem możemy zrobić, aby zyskać pewność że nasze działania i nakłady są współmierne do korzyści osiąganych ze współpracy z danym klientem. Na pewno warto odpowiedzieć sobie na pytanie kto dla nas jest ważnym klientem.

Kongresie Polskich Menedżerów Jakości - ISO Poland 2010.
2010-04-08 15:44:56

Do dyrektora zakładu oraz pełnomocnika jakości. Zapraszamy do udziału w Kongresie Polskich Menedżerów Jakości

Artykuł Kongresie Polskich Menedżerów Jakości - ISO Poland 2010.

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia e-administracja Administracja szkolenia biznesowe Warszawa, Kujawsko - Pomorskie

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.